تبلیغات
ravanshenacc - مطالب اسفند 1395

پنی‌سیلین طبیعی + روش تهیه

دوشنبه 23 اسفند 1395 نویسنده: parastoye bahar |

واص سیر خام,خواص قرص سیر



همه شما سیر را به خوبی می شناسید و از خواص آن کمابیش اطلاع دارید. اما آیا می دانید می توان از همین سیر شربتی تهیه کرد که چندین برابر پنی سیلین مؤثر است؟

oخواص سیر خام,خواص قرص سیر

سال‌هاست که چینی ها از سیر استفاده درمانی می کنند و از شربت آن برای تقویت دستگاه ایمنی بدنشان استفاده می کنند. روش تهیه این شربت بسیار ساده است و ترکیبات آن موادی هستند که در هر خانه ای پیدا می شوند.


شربت سیر؟ چرا و چگونه؟
شربت سیر باعث تقویت دستگاه ایمنی بدن می شود، فشارخون و همچنین کلسترول بد خون را تنظیم می کند.

در مواقعی که احساس سرماخوردگی و بیماری های عفونی دارید می توانید به این شربت اعتماد کنید. چون علاوه بر پیشگیری به درمان چنین ناخوشی هایی کمک نیز می کند.

به طور دقیق تر این که شربت سیر برای مقابله با بیماری نقرس، آرتریت و همچنین درد مفاصل کمک می کند.

شما می توانید برای برطرف کردن تب، درمان گلودرد و سرفه نیز به سراغ این شربت مورد علاقه مادربزرگ ها بروید.

این شربت تأثیر زیادی در پیشگیری و همچنین درمان سرماخوردگی و آنفولانزا دارد.

oخواص سیر خام,خواص قرص سیر

فشارخون و همچنین کلسترول بد خون را تنظیم می کند

 

روش تهیه شربت سیر: پنی سیلینی طبیعی

مواد لازم
سیر پوست کنده و له شده: 8 حبه
سرکه سیب: 1 لیوان معادل 200 میلی لیتر
عسل طبیعی: 1 لیوان معادل 200 میلی لیتر

دست به کار شوید
نوشیدن منظم این شربت باعث پیشگیری چشمگیری از عفونت ها از هر نوعی و همچنین برطرف کردن علائم آن ها می شود

سیر را پوست بگیرید و تا حدودی له کنید تا ریز شود.

عسل و سرکه سیب را به آن افزوده و همه مواد را به مدت 10 تا 15 با سرعت بالا ترکیب کنید.

سپس این شربت را در یک شیشه دربسته بریزید و به مدت 5 روز داخل یخچال قرار دهید.

می توانید هر 24 ساعت یک‌بار شیشه را تکان دهید تا مواد کاملاً با هم ترکیب شوند.

بعد از پنج روی شربت شما آماده مصرف است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

 میزان مصرف
مصرف این شربت نیز کار ساده ای است. 2 قاشق چای‌خوری از شربت سیر را داخل یک لیوان آب حل کنید و صبح به صورت ناشتا میل کنید. از آنجایی که این شربت مزه قوی دارد نباید آن را یک دفعه سر بکشید. اما به مرور به طعم آن عادت می کنید.

نوشیدن منظم این شربت باعث پیشگیری چشمگیری از عفونت ها از هر نوعی و همچنین برطرف کردن علائم آن ها می شود.

   


داروهای گیاهی برای سرطان پوست

سرطان پوست یکی از سرطان های رایج است. بنابراین لازم است آگاهی همه از این نوع بیماری بالا رفته و از آن پیشگیری شود. برای پیشگیری از این نوع سرطان در گام اول باید از قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید بخصوص در ساعات بین 10 تا 16 اجتناب کرد. اما برخی افراد به دلیل شغل و فعالیت های روزانه شان مجبور هستند تا به طور مرتب در نور آفتاب باشند. در این صورت باید حتماً از کرم ضدآفتاب مناسب، لباس های آستین بلند و مناسب و همچنین کلاه و عینک آفتابی استفاده کنند. علاوه بر این برخی گیاهان نیز برای پیشگیری از سرطان پوست مؤثر هستند. در این مطلب به معرفی این گیاهان مفید می پردازیم. لطفاً با ما همراه باشید.


زردچوبه
رنگدانه مفیدی در زردچوبه و کاری وجود دارد که عامل رنگ زرد آن‌ها بوده و خواص زیادی دارد. این ترکیب خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی قوی دارد. محققان تحقیقات گسترده ای در خصوص زردچوبه انجام داده و به این نتیجه رسیده اند که این ماده از سلول‌های سالم در برابر سرطان پوست محافظت و همچنین از بروز و رشد سلول های سرطانی پیشگیری می کند. شما می توانید به غذاها و سالادهایتان زردچوبه بزنید. حتی می توانید از آن چای یا دیگر نوشیدنی ها تهیه کرده و میل کنید. یکی دیگر از خواص بی نظیر زردچوبه این است که به کبد کمک می کند تا سموم و توکسین ها را از بدن دفع کند. علاوه بر این، این ادویه رشد رگ‌های خونی که سلول‌های سرطانی را تغذیه می کنند مسدود کرده و التهاب که بافت ها را تحریک می کنند کاهش می دهد. البته توجه داشته باشید که مصرف زیاد و افراطی زردچوبه یا کاری می تواند باعث ایجاد حالت تهوع و اسهال شود.

داروهای گیاهی برای سرطان پوست
 

  چای سبز
نتایج بررسی هایی که روی موش های آزمایشگاهی انجام شده است نشان می دهد چای سبز در از بین بردن سلول هایی که در مراحل ابتدایی سرطان پوست، مثانه، مری، تخمدان ها و پانکراس قرار دارند نقش مؤثری دارد. نتایج پژوهش های دیگر نیز نشان می دهند که استفاده موضعی از چای سبز روی پوست برای مقابله با اثرات اشعه های ماورای بنفش مفید است. شما می توانید به سادگی از این چای مفید استفاده کنید. اگر از طعم آن چندان خوشتان نمی آید کمی عسل به آن اضافه کنید. توجه داشته باشید که برخی افراد با مصرف چای سبز دچار گاز، حالت تهوع، ترش کردن معده، معده درد، سردرد و دل درد می شوند. در این صورت لازم است که در ابتدا میزان کمی از این چای را مصرف کنید و بدنتان را به تدریج به مصرف آن عادت دهید. بعد از مصرف چای سبز می توانید مقداری از آن را خنک کرده و با پنبه به پوستتان بزنید.

گیاهان مفید برای پوست،سرطان پوست
 
گیاه خار مریم
گیاه خار مریم خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی بالایی دارد و به تقویت دستگاه ایمنی بدن کمک می کند. این گیاه حاوی ترکیباتی مانند سیلیمارین، تیرامین، هیستامین، عصاره های روغنی، روغنی پروتئینیک، فلاوونوئیدها، موسیلاژ و غیره است. نتایج پژوهش های متعدد نشان می دهند که این گیاه باعث پیشگیری از رشد انواع تومورها شده و مانع از عواملی می شود که در رشد سرطان پوست و پروستات نقش دارند. می توانید از ساقه، برگ‌ها، ریشه و گل های این گیاه استفاده کنید. همچنین می توانید آن را به صورت ماسک روی پوست قرار دهید. این کار در پیشگیری از سرطان پوست نقش دارد. توجه داشته باشید که برخی افراد پوست حساسی دارند که در تماس با این گیاه دچار قرمزی می شود. 

گیاهان مفید برای پوست،سرطان پوست
 
دیگر گیاهان ضدسرطان پوست
گیاهان دیگری نیز وجود دارند که در پیشگیری از بروز سرطان پوست نقش دارند. برگ‌های گل بنفشه ضدتومور هستند. گیاهانی مانند رزماری، آویشن، مریم گلی، گیاه جینکو، گزنه، زنجبیل و جعفری نیز خواص آنتی اکسیدانی دارند و از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد که باعث بروز سرطان پوست می شود پیشگیری می کنند.


چند توصیه کلی برای پیشگیری از سرطان پوست
با وجود اینکه طبیعت، بسیار سخاوتمند است و داروهای گیاهی فراوانی در اختیار بشر قرار داده است اما زمانی که پای بیماری های جدی و سرطان در میان است باید به پزشکتان اعتماد کنید. در کنار آن می توانید از این گیاهان به صورت درمان مکمل و همچنین برای پیشگیری از ابتلا به این نوع سرطان استفاده کنید. حواستان باشد که به هیچ عنوان اقدام به خوددرمانی نکنید. اگر بیماری یا مشکل خاصی دارید حتی قبل از مصرف داروهای گیاهی نیز با پزشک مشورت کنید.

 

یادتان باشد عامل مهمی که در سلامت پوستتان نقش دارد سبک زندگی شما است. اگر تغذیه سالمی داشته باشید، ورزش کنید، به فکر سلامت روح و روانتان باشید، استرس تان را کاهش دهید قدم بزرگی در ارتقای سلامت خود و پیشگیری از ابتلا به سرطان برداشته اید. در خصوص پیشگیری از سرطان پوست یادتان باشد که همواره نیم ساعت قبل از خروج از منزل از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و رژیم غذایی تان را سرشار از میوه ها و سبزیجات تازه کنید.

 

 

   


اسپانسرینگ همایش ها

سه شنبه 10 اسفند 1395 نویسنده: parastoye bahar |

در ابتدا لازم می دونم تفاوت تبیلغات و اسپانسرینگ را توضیح دهم . برای اینکه خیلی وقت ها این دو ابزار ترفیعی متمایز با کاربردهایی متفاوت هستند .

تبلیغات به هر گونه شکل ارتباط از طریق رسانه‌های مختلف در مورد یک شرکت، یک رویداد، یک محصول یا ایده می‌گویند که در یک پیام، قابل تشخیص است و هدف از آن ترغیب یا اطلاع دادن به اعضای گروه خاصی از مخاطبین است. این در حالیست که اسپانسرینگ یک نوع ارتباط میان یک شرکت و یک دارایی‌ست که در آن شرکت در ازای دسترسی به پتانسیل تجاری قابل بهره‌برداری از آن، مبلغ معینی می‌پردازد یا در ازای آن، معادل بهای اسپانسرشیپ به صورت کالا و خدمات عرضه می‌کند. تبلیغات و اسپانسرینگ دو ابزار ترفیعی متفاوت‌اند که استفاده از آنها بستگی به هدف و موقعیت‌ شرکت در بازار هدف دارد. به عنوان نمونه یکی از تفاوت‌های تبلیغات نسبت به اسپانسرینگ این است که در تبلیغات انتقال پیامی خاص با هدف اطلاع‌رسانی در مورد یک ویژگی محصول، اثربخش‌تر انجام می‌شود. اما با وجود ویژگی‌های تبلیغات، اسپانسرشیپ مزایای قابل ملاحظه‌ای دارد که در بسیاری از موقعیت‌ها، آن را نسبت به تبلیغات ممتاز می‌کند.

با توجه به افزایش حجم تبلیغات مستقیم برندها در رسانه های محیطی ، به تدریج اثربخشی این نوع تبلیغات کم شده و مخاطبین به این نوع تبلیغات توجه کمتری دارند . از طرفی بحث مسئولیت های اجتماعی شرکتی Corporate Social Responsibility یا همان CSR گزینه به مراتب موثر تر و مورد اقبال عموم مردم می باشد .

اسپانسرشیپ امروز یک راه موثر برای دور زدن ازدحام در تبلیغات است.

مزیت های اسپانسرینگ برای برندینگ شرکت ها

۱- آگاهی از برند

از اسپانسرینگ همایش ها می توانید برای ابزاری برای ” آگاهی از برند ” خود استفاده کنید تا لوگو و کسب و کار شما بیشتر دیده شود
۲۲- ارتقا برند نزد تاثیر گذاران بازار

مدیران زیادی در این نوع سمینار ها و همایش ها شرکت می کنند و با معرفی خود می توانید به عنوان مشتریان آینده روی آنها حساب کنید
نامه ها و تبلیغات پکیج اسپانسرینگ برای تعداد زیادی از مدیران فرستاده می شود ، بنابراینن کسانی که در سمینار شرکت نمی کنند نیز لوگو و مشخصات شما را مشاهده می کنند و می توانند در آینده مشتری شما باشند
پخش تیزر و تبلیغات شما در سمینارها  نیز بر روی تصویر مثبت شما در ذهن شرکت کنندگان وو مدیران می افزاید

از طرفی می توانید میهمانان خود را به صورت رایگان به سمینار مربوطه دعوت کنید

۳- افزایش آگاهی عمومی

افزایش آگاهی عمومی نکته بسیار مهمی در مورد مخاطبان می باشد و هر چه آگاهی مخاطبان نسبت به شما و برندتان بیشتر باشد شما به اهداف خود نزدیک تر می شوید. این آگاهی حتما باید مثبت باشد. زیاد شدن آگاهی، باید هم از طریق رسانه های چاپی و هم از دیجیتال انجام شود.

۴- بهبود تصویر برند

بهبود تصویر برند در ذهن مشتریان همیشه جزو اهداف بزرگ شرکت ها بوده است. اگر تصویر برند در ذهن مخاطب ارتقا پیدا کند می تواند در جهت کمک به استراتژی های برند شرکت، عمل کند. بهبود تصویر برند با استفاده از اسپانسرینگ می تواند باعث ایجاد یک حس خوب نسبت به برند شرکت شود. باید بدانید که، تا شرکت یا موسسه ای در ذهن مخاطبان دارای ارزش نباشد هیچ اتفاقی برای آن برند نخواهد افتاد.

پیوند با یک ورزش، تیم یا یک رویداد ورزشی متناسب با فلسفه‌ی بازاریابی شرکت اسپانسر، موجب بهبود تصویر او نزد بازار هدفش می‌شود.
۵۵- بالا رفتن فروش

شما به عنوان یک تولید کننده، شرکت یا موسسه بهتر است بدانید که اسپانسرینگ باعث فروش نمی شود اما فروش را راحت تر می کند. شما باید دیده شوید تا وقتی مخاطب به زمینه فعالیتی که شما هم دارید فکر می کند، اول به یاد شما بیفتد یا جزو اولین ها باشید. این موضوع مخصوصا برای شرکت ها و تولید کننده های تازه تاسیس و جدید بسیار مهم است. مثلا نمایشگاه ها جای بسیار مناسبی برای ارائه محصول یا خدمات شما می باشد. شما در نمایشگاه ها از نزدیک می توانید محصول یا خدمات خود را به مخاطبان نشان دهید. این موضوع مخصوصا برای صنایعی که به خوردنی ها و نوشیدنی ها مربوط می شوند بسیار حیاتی و تاثیرگذار است.

۶- متمایز شدن از رقیبان

هر چه خود را بوسیله اسپانسرینگ بیشتر نشان دهید نسبت به رقبا تمایز بیشتری ایجاد کرده اید. هرچه قدرت خود را در اسپانسرینگ بیشتر نشان دهید سطح اعتماد مخاطبان خود را بصورت غیرمستقیم بیشتر جلب کرده اید. برای بهبود در این مورد، بهتر است در مراسم و رویداد های مختلف شرکت کنید و خود را نشان دهید. هر چه بیشتر جلوی چشم مخاطبان خود باشید، به اهداف خود نزدیک تر می شوید.
۷۷- بوجود آوردن ارتباط با افراد مناسب

منظور از افراد مهم، کسانی می باشد که برای بهبود کسب و کار ما مناسب می باشند. این افراد کانال های خیلی خوبی می باشند. سعی کنید با آن ها ارتباط موثر برقرار کنید. هر چه تعداد کانال های شما بیشتر باشد یعنی راه های رسیدن به اهداف خود را بیشتر کرده اید. از این افراد می توانید به افراد دیگری برسید که باز هم برای کسب و کار شما بهتر می باشد. با ارتباطات مفید می توانید تمام کسب و کار خود را متحول کنید.

۸- بهبود روحیه کارکنان سازمان

کارکنان شرکت اسپانسر با گرفتن امتیازهایی ویژه این فرصت را می‌یابند که از آن رویداد دیدن کنند و یا در برنامه‌های سرگرمی – ترفیعی جانبی شرکت مشارکت داشته باشند. آنها از نزدیک شاهد اسپانسرینگ شرکت‌شان هستند و همه‌ این‌ها در بهبود روحیه و افزایش انگیزه‌ کارکنان شرکت اسپانسر تاثیر می‌گذارد. فرصت‌های فروش: یک شرکت با اسپانسرینگِ یک رویداد این فرصت را پیدا می‌کند که محصولاتش را در محل آن رویداد بفروشد یا عرضه کند. در این صورت این تولیدکننده در ازای تأمین آن کالا، اسپانسر رویداد هم خواهد بود.

۹-دسترسی به مخاطبین زنده

تبلیغات به طور غیرمستقیم به بینندگان دسترسی دارد. اما اسپانسرشیپ با وجود تماشاگران رویداد، به مخاطبینی زنده دسترسی دارد.

۱۰- غلبه بر محدودیت‌های تبلیغات

برای کالاهایی که در خیلی جاها از تبلیغ در رسانه‌‌های سنتی منع شده‌اند،‌ اسپانسرشیپ یک ابزار ترفیعی جایگزین است.

۱۱- کاهش ریسک تبلیغاتی

اسپانسرینگ می تواند بصورت مشارکتی بین چند نفر یا چند شرکت انجام شود. اینجوری اگر ریسکی داشته باشد تقسیم می شود و نیز سود آن هم بین اعضا تقسیم می شود.

فضاها و امکانات اسپانسری شامل موارد زیر می باشد .

۱- برنامه های تلویزیونی مثل مسابقات ورزشی – برنامه های پربیننده طنز و آشپزی

۲- درج لوگوی برند بر روی صفحه اول کتاب ها

۳- درج لوگوی برند بر روی لباس ورزشکاران

۴- بنرهای کنار استیج سمینار ها
۵- فضای نصب استنداسپانسردر بالای سن سالن اصلی (دو طرف )
۶- چاپ انحصاری تبلیغات در یک طرف کارتهای مغناطیسی ورودی میهمانان
۷- پک ورودی همراه آرم . لوگو و اطلاعات اسپانسر
۸- درج نام و لوگوی اسپانسر بعنوان حامی همایش در کلیه پوسترها.اوراق نظرسنجی و روزنامهه رسمی
۹- درج نام و لوگوی اسپانسردر فیلم همایش
۱۰- جانمایی میز VIP با پرچم اسپانسر در نزدیک سن سالن سمینار
۱۱- نمایش لوگو و لینک سایت اسپانسر روی سایت رسمی سمینار
۱۲۲- اشاره مجری سمینار بنام اسپانسر و معرفی محصولات درمدت زمان برگزاری سمینار

و نکته آخر اینکه چه موقع اسپانسرینگ کاربرد ندارد .

انتخاب برنامه و رویداد می بایست خیلی با دقت انجام شود .  چراکه هر برندی ابتدا باید مخاطب هدف خود را بشناسد و بین موضوع رویداد یا همایش یک ارتباطی با برند و مخاطبین رویداد باشد .
برای اینکار بهتر است که ابتدا از طریق بررسی لیست همایش ها و یا برنامه کنسرت ها یاا رویدادهای مرتبط با صنعت خود مواردی را که محتوا و مخاطب نزدیک تر به برند شما را دارند انتخابب نمایید و سپس برای خدمات اسپانسری با طرف مقابل وارد مذاکره شوید .

   


پنج نکته برای پیشگیری از سرطان

سه شنبه 10 اسفند 1395 نویسنده: parastoye bahar |


 روش های پیشگیری از سرطان, کنترل استرس

آنهایی که از سرطان رنج برده‌اند، با آن مبارزه کرده و شکستش داده‌اند، حاضرند هرکاری که می‌توانند بکنند تا از برگشت این بیماری پیشگیری کنند. و این دقیقا همان طرزفکری است که هرکسی باید داشته باشد، چه به سرطان مبتلا شده باشد و چه نه.

 

خبر خوب این‌که به گفته دکتر دوویت مک‌کی، دارای برد تخصصی در طب داخلی، تومورشناسی، تغذیه و طب مکمل و کل‌گرا “تقریبا تمام اقداماتی که می‌توان بعد از درمان سرطان انجام داد تا دوباره برنگردد، برای کسانی که تجربه این بیماری را ندارند هم جوابگوست”.

 

با استراتژی‌های ساده سبک زندگی به شیوه مک‌کی، شروع می‌کنیم. فقط نخوانیدشان؛ بلکه در درازمدت به آنها پایبند هم بمانید. مک‌کی به‌عنوان پزشکی که مبارزه با سرطان را، مشغولیت زندگیش کرده، این نکات خیلی مهم را نه فقط برای بیماران بلکه برای هرکس دیگری که گوش‌شنوا دارد توصیه می‌نماید:

چرا پیش از آن‌که سرطان به ما حمله کند ما به او حمله نکنیم؟

 

استرس را از خود دور کنید.

استرس مزمن، عملکرد ایمنی‌تان را سرکوب کرده و موجب بروز التهاب می‌شود، که مانند یک محرک برای سرطان است. یوگا، پیاده‌روی، یا مدیتیشن و …، کلید این پیشگیری، پیدا کردن تکنیکی لذت‌بخش، برای کنترل استرس است. اگر لذت‌بخش نباشد، تداوم نخواهد داشت.

 

حواس‌تان به کپک و قارچ باشد.

مایکوتوکسین‌ها و افلاتوکسین‌های موجود در کپک، در رده سرطان‌زاترین مواد شناخته شده قرار دارند. اگر لوله آب ترک خورده در خانه دارید یا زیرزمین یا حمام‌تان رطوبتی دارد که بوی کپک‌زدگی می‌دهد، از یک کارشناس در این زمینه کمک بگیرید تا فضای خانه‌تان را بررسی کرده و خطر را برطرف کند.

 

 روش های پیشگیری از سرطان, کنترل استرس
 

عرق بریزید.

ورزش کردن می‌تواند موجب تغییرات مثبتی در سیستم ایمنی شده و به شما در مقاومت در برابر سرطان کمک کند.در مطالعه‌ای که در دانشگاه نبراسکا صورت گرفته، پژوهشگران شرح حال ۱۶ نفر از کسانی را که از سرطان جان سالم به‌در برده بودند، قبل و بعد از یک برنامه ورزشی ۱۲ هفته‌ای مورد بررسی قرار داده و میزان نقص و ازکارافتادگی سلول‌های ایمنی‌ این افراد را با سلول‌های ایمنی که می‌توانند سرطان را مغلوب کنند مقایسه کردند. پیش از برنامه ورزشی، سلول‌های ایمنی از کارافتاده، وضعیت غالب خونی این افراد بوده، اما بعد از دوازده هفته تمرین و ورزش، این میزان ۱۵ درصد کاهش یافته بود.

 

دستِ یاری دادن داشته باشید.

تحقیقات بالینی نشان داده، داوطلب شدن، پیش‌کسوتی کردن و سایر رفتارهای بشردوستانه و هم‌نوع‌گرایانه، موجب تقویت عملکرد سیستم ایمنی می‌شود. برای سلامتی خوب است که به‌طور منظم و مداوم در فعالیت‌های باارزش شرکت داشته باشید. و یکی ازبامزیت‌ترین فعالیت‌ها، کمک به دیگران است.

 

مکمل ویتامین دی مصرف کنید.

احتمالا زیاد در موردش شنیده‌اید، اما ویتامین دی واقعا از جنبه‌های گوناگونی برای سلامت‌تان مفید است و یکی از این فواید، کاهش احتمال ابتلا به سرطان می‌باشد. به گفته مک‌کی، مشکل این‌جاست که به احتمال زیاد به اندازه کافی از این ویتامین مصرف نمی‌کنید.

 

راه‌حل ساده‌اش، بیشتر وقت گذراندن در بیرون خانه است. تنها ده دقیقه در معرض آفتاب وسط روز تابستان بودن، ده هزار واحد ویتامین دی در بدن‌تان تامین می‌کند. اما با نزدیک شدن به زمستان، آفتاب قدرت کافی برای این میزان تولید را ندارد، بنابراین، باید بیشتر از منابع ویتامین دی مانند ماهی‌های چرب در تغذیه‌تان استفاده کرده و مکمل این ویتامین را هم به رژیم غذایی‌تان بیفزایید.

 

هرچند انیستیتوی دارویی، دست‌کم دریافت ۶۰۰ واحد ویتامین دی روزانه را توصیه می‌کنند اما انجمن غدد و بیشتر پزشکان، دریافت روزانه ۲۰۰۰ واحد ویتامین دی را برای ایمنی سلامت لازم می‌دانند. از یک مکمل ویتامین دی با برند معتبر و تائید شده از نظرترکیبات دارویی استفاده کنید.

   


برند سازی چیست

شنبه 7 اسفند 1395 نویسنده: parastoye bahar |

راهنمای برندینگ استارتاپ ها

برند جزء کلیدی راه اندازی یک استارتاپ است اما دستیابی به یک برند مطرح امری دشوار است. ما در مشورتی با دو کارشناس فعال درزمینه بازاریابی می خواهیم شما را با روش های مفید برایی بهبود برند آشنا سازیم.
صاحبان استارتاپ ها گاهی اوقات در مسیر برندینگ استارتاپ  پیج و خم هایی وجود دارد و ممکن است از ایده خود بازگردند. اما برخی دیگر به راحتی این راه را طی کرده و با علاقه بسیاری آن را  ادامه می دهند. در نهایت اگر شما نمی خواهید زندگی شخصی و حرفه ای خود را از دست دهید، باید راه درست را انتخاب کنید.
در روش دیگر، اگر می خواهید در زمینه مدیریت شهرت داشته باشید، بهتر است بهره وری اشتغالل را افزایش داده و اوضاع اقتصادی خود را با تغییری همراه سازید.
با این حال ساخت یک استارتاپ، داستان متفاوتی دارد. در ساخت استارتاپ آزادی عملی بسیاریی وجود نداشته و اگر شما یک بنیانگذار استارتاپ هستید، نباید چاره اندیشی موقتی داشته باشید.

باتوجه به انجمن فرهنگ لغت بازاریابی آمریکا، یک نام تجاری به شرح زیر است:

” یک تجربه مشتری مانند که توسط ایده ها و تصاویری ارائه شده است. اغلب آنها به نمادی چون نام، لوگو، شعار و طراحی اشاره دارد. به رسمیت شناختن برندو واکنش تجربه های انباشه با محصول و یا خدمات خاص ایجاد شده، هر دو به طور مستقیم به نوع استفاده از آن بستگی داشته و از طریق تاثیر تبلیغات، طراحی و تفسیر رسانه می توان به نتیجه رسید.”
یک برندینگ استارتاپ قوی می تواند موجب ایجاد ارتباطی بزرگ بین شما و مشتریان شود و حتیی استعدادهایی را جذب کند. پس چگونه می توان به عنوان یک کارآفرین به ایجاد برند مناسبب پرداخت؟ ما در این زمینه با کارشناسان فعال در زمینه استارتاپ اروپا گفتگویی داشتیم و آنها نیز روش هایی ارائه دادند:

-یک محصول بزرگ

مدیر بازاریابی استارتاپ آمریکای accelerator 500، جس اریکسون می گوید:
“قبل از اینکه به بازاریابی برند خود بپردازید ، درباره اینکه محصول و خدماتتان ارزش عرضه بهه مشتریان را داشته یا خیر فکر کنید.” او افزود:
” سعی کنید نخستین محصول شما عالی باشد. با این کار بازاریابی بزرگی برای خود کرده اید اماا اگر اولین محصول مناسب نباشد، موجب ایجاد دید منفی در بین مشتریان خواهید شد. ما شاهد شرکت هایی بودیم که با هزینه بسیاری به انجام بازاریابی می پرداختند اما روش نادرست و محصول نامناسب شکستی برای آنها به دنبال داشت. ”
اریکسون در گذشته با شرکت های بزرگی برای به وجود آوردن راهبرد درست همکاری داشتهه است.
۲-تشخیص تفاوت بین برند، بازاریابی و روابط عمومی
با وجود اینکه برند یک جز مهم راه اندازی استارتاپ است اما بسیاری تفاوتی بین بازاریابی ، برند وو روابط عمومی قائل نبوده و با مشکل رو به رو هستند.
Linsey Fryatt یکی از مدیران شرکت های آلمانی با استارتاپ های فناوری همکاری داشته و آنها راا با روابط رسانه ای برای انتقال پیام برندشان آشنا کرده است. او می گوید که گاهی اوقات ایده هایی با استراتژی بزرگی را شاهد است اما بسیاری تفاوتی بین یک روابط عمومی درست و برند قائل نیستند. او توضیح می دهد:
“باید در هنگام تصمیم گیری برند، باید درباره آگاهی مردم درباره محصولاتمان همدلی داشته و خودد را در جای آنها بگذاریم.”
وی می گوید برند شامل همه چیز می شود از انتخاب فونت/رنگ تا استفاده از کلمات کلیدی خاصص در محصول. در حالی که بازاریابی به کارگیری هویت یک برند برای ارتباط با جهان خارج و مردم است.

Fryatt بیان می کند:
“هنگامی که در محل قرار دارید، روابط عمومی موجب ایجاد ارتباط بین شما و مردم می شود.. بیشتر باید از زمان بهره گرفت، نه تنها به مطبوعات و رسانه های اجتماعی بسنده کرد.”
۳- انتخاب نام مناسب برای استارتاپ
استارتاپ هایی با نام شگفت آور در حال گسترش هستند. نباید با سرمایه گذاری بزرگی که میی توان انجام داد، نام غیرمناسبی برای استارتاپ خود انتخاب کرد. Erickson بیان می کند:

” استارتاپ هایی با نام نامناسب بسیار هستند.”
او به بنیانگذاران استارتاپ توصیه می کند که به فکر نامی جذاب، ساده و به یادماندنی باشند.  ویی بیان می کند:
“اگر شما یک بنیانگذار استارتاپ هستید، باید بدانید که یک نام مناسب چقدر می تواند موثر باشد.. برای مثال یک برندی چون Vine نام دقیق و روشنی نیست و حتی گوگل نمی تواند معنای خوبی برای آن پیدا کند.”
۴- عدم استفاده از اصطلاحات خاص
این بسیار آسان است که از تکنولوژی بهره گرفت و به زبان پیچیده کارآفرینی صحبت نمود. اما این راا باید بدانید که با هر فردی نمی توان به زبان پیچیده صحبت کرد. برای مثال ERP, CRM, KPIs یا Node.js، اصطلاحات خاصی هستند که هر فردی درباره آن اطلاعاتی ندارد.
Erickson بیان داشت:
“شما باید بتوانید درباره شرکت خود توصیفاتی داشته باشید. هرکسی قادر است که دربارهه محصول خود اطلاعاتی را به دیگران ارائه دهد و تنها یک بنیانگذار استارتاپ نیست.”
وی افزود:
“گاهی اوقات من فکر می کنم که در حباب تکنولوژی قرار داریم و از برخی اصطلاحات خاص بیش ازز حد استفاده می کنیم. شما زمانی به شکل معمول صحبت می کنید که به شکل سنتی سخن خود را بیان دارید. هنگامی که شما اصطلاحات خاصی در گفته های خود به کار می گیرد مطمئن باشید که طرف مقابل در صورت یک فرد معمول بودن، متوجه گفته های شما نخواهد شد.”
۵- پرسش چند سوال از خود
هنگامی که بخش بازاریابی برند خود را براساس تحقیق ایده/افکار/احساسات در بازار ایجاد میی کنید، این زمان وقت پرسش چگونگی داشتن روابط عمومی برای ایجاد ارزش است.
Fryatt می گوید:
“به گفته مشتریان در تمامی اوقات باید همهمه ای ایجاد کرد. ما می خواهیم وارد TechCrunchh شویم و هیچ احساس واقعی برای رسیدن به آن را نداریم.”
او در توصیه اول خود پرسید که هدف این اتفاق چیست؟ آیا در نهایت می خواهید به فروشیی برسید؟کاربرانی بدست آورید؟همکاری کنید یا به سرمایه گذاری تبدیل شوید؟
به محض اینکه برندی ایجاد شد، درباره آن درخواستی وجود خواهد داشت. همچنین به دنبال آنن پرسشی چون با چه کسی می خواهید هم صحبت شوید به وجود می آید.
او افزود:
“شما چه کسانی را به عنوان مخاطبان این ارتباط انتخاب می کنید؟”
۶- برای محصول خود داستان فوری داشته باشید
بنابراین شما باید محصولی ایجاد کنید که درخشان و با ارزش است اما این محصولی برای چهه کسانی اهمیت دارد؟باید محصولی ساخت که نه تنها دردسترس باشد، بلکه مطابق تقاضا افراد محسوب شود.
Fryatt بیان می کندِ:
“اینکه محصول خود را ایجاد کردید یک خبر جدید محسوب نمی شود. این موضوع برای شما و آنن کودکی فوق العاده است که عکسش در فیسبوک و روزنامه ها به چشم می خورد. قطعا برای شما نیز خوب خواهد بود، نه تنها برای کوک.”
از آنجایی که Fryatt با استارتاپ های اروپا به خصوص آلمان همکاری داشته، بیان کرد:
“متوجه شدم که شرکت ها می خواهند روی اجرا محصولات تمرکز کنند نه افزایش سطح آگاهی وو ایجاد داستانی پیرامون محصولات خود که سریعا روی زبان ها قرار می گیرد.”
این بدان معناست که افراد باید ارزش خود و استارتاپشان را با انجام تحقیقاتی و دانستن روشش های لازم، بالا ببرند. در جایی دیگر Erickson می گوید که ایجاد داستان فوری برای برند می تواند موجب جلب توجه مطبوعات شود و به یک پایگاه مهم برای کاربران تبدیل گردد.
او در ادامه می افزاید:
“چگونه شما می خواهید مشکلی را حل کرده و داستانی بزرگ ایجاد کنید. شرکت کسانی که درر رسانه ها پیدا است بیشتر موردتوجه قرار می گیرد و به نوبه خود یک برند گسترده تر و قوی تری به شمار خواهد رفت.”
۷- آگاهی از تفاوت های کم فرهنگی
جهانی شدن هدف بسیاری از استارتاپ های اروپایی است. آیا این به معنای ورود به بازار ایالاتت متحده است یا اینکه باید شاهد چندین بازار کلیدی اضافی باشیم. Fryatt  می گوید بنیانگذاران استارتاپ باید چشم انداز فرهنگی مشتریان خود را درک کنند. وی افزود:
” بسیاری از محصولات لکنت زبان هنگام عرضه در خارج از کشور با مشکل بومی بودن مواجهه هستند.”
۸- ایجاد صدایی با تولید محتوا
هنگامی که برای نخستین بار به دنبال ایجاد یک برند هستید، ممکن توجه کاملی نداشته باشید.. Erickson پیشنهاد می کند در قالب وبلاگ محتوایی برای محتوا شرکت خود ایجاد کنید.
او می گوید:
” این وبلاگ می تواند شامل محتوایی درباره صنعت یا برنامه نویسی و هر چیزدیگر باشد. در نهایتت شما مشاهده می کنید که افراد بسیاری روانه وبلاگ شما می شوند و تمایل پیدا می کنند تا آن را مطالعه نمایند. بنابراین این راه مفیدی برای نشان دادن برند شما خواهد بود و کارآمد است.”
۹- شفاف باشید
یکی از مشکلات مدیریت برند برای کارآفرین، عدم توانایی کنترل همه چیز بوده که گاهی ممکنن است در قالب دروغ به مشتریان ارائه شود. هر قدم اشتباه یک گام برند را به نابودی نزدیک می کند و تفسیر منفی از آن به دنبال خواهد داشت. در صورتی که عمل اشتباهی صورت گرفت، چگونه می توان آن را حل کرد؟
به گفته Fryatt باید عملکرد شفاف و روشنی داشته باشیم. او می گوید:
“همچون نگاه یک انسان بود، خرابی به دنبال دارد. این چیزی که ما در حال رفع مشکل آنن هستیم.”
او افزود:
“اگر بخواهید حرفه ای به تست آن بپردازید، مطمئن شوید که گام بعدی لنگان نیستید و قدمم درستی را خواهید برداشت.”
مهمتر از همه چیز، شخصی شدن برند است. بسیاری از کارآفرینان نسبت به جرم بررسی منفی وو بدی دارند. زیرا شور و شوقی برای درگیری با ساخت محصول دارند. Fryatt معتقد است که بیش از حد نباید خود را درگیر موضوع کرد. او می گوید:
” یک نفس عمیق کشیده و واکنش درستی از خود ارائه دهید تا وجه بدی از شما به یاد نماند.”
۱۰- انجام سرمایه گذاری در آموزش رسانه ای
Erickson می گوید برای حفاظت از برند، در یک مرحله خاص، انجام سرمایه گذاری در آموزشش رسانه ای مفید واقع خواهد شد. بنابراین برای جلوگیری از وقوع یک فاجعه برای بهبودیافتن باید تلاش کرد.
وی می گوید:
“این کار نیازمند زمان بسیار نیست. شرکت ها تنها در یک روز سرمایه گذاری می توانند با برگزاریی جلساتی، جهت یادگیری صحبت‌هایی داشته باشند.”
Erickson افزود:
“از آنجایی که یک سرمایه گذار به غرفه TechCrunch رفته و به صحبت کردن درباره اینکه چه مقدارر پول نیاز است و باید چه تعداد کارکنان را به کار گرفت، این مهم است که همگان تمامی نکات فوق را در ذهن خود تداعی کند، تا به نتیجه مشخص دست یابد.”

مهدی نوروزی مشاور برندینگ استارتاپ ها

   


کنکور بندرعباس

چهارشنبه 4 اسفند 1395 نویسنده: parastoye bahar |

یکی از کلماتی که این روزها در زمینه کنکور زیاد می شنوید نام مکتبستان است. سایت کنکور مکتبستان متعلق به موسسه مکتبستان می باشد و توسط دکتر علی کاویانی به همراه تیمی از دانشجویان پزشکی اداره می شود. مکتبستان به دانش آموزان خدمات متنوعی در زمینه کنکور می دهد.

کنکور
کنکور

در سایت کنکور مکتبستان چه می گذرد؟

در سایت مکتبستان مقالات و  آموزشهای کنکور ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور منتشر می شود.

تمامی آموزش های مکتبستان در قالب فرمتهای مختلفی همچون : مقاله آنلاین کنکوری ، فیلم کنکوری ها ، صوت و  کتاب الکترونیکی منتشر می شود.

موسسه مکتبستان خدمات فیزیکی و مشاوره کنکور را به دانش آموزان ارائه میدهد.

مدیریت مکتبستان و پیشبرد اهداف آن توسط دکتر علی کاویانی و تیمی از دانشجویان پزشکی می باشد.

سایت کنکور
سایت کنکور

خدمات مکتبستان به شرح زیر است:

۱- مشاوره و برنامه ریزی کنکور

۲- ارائه دی وی دی کنکور تدریس اساتید برتر

۳- ارائه جزوه کنکور و بسته های آموزشی کنکور

۴- برگزاری همایش های کنکوری

برای اطلاعات بیشتر لطفا با مکتبستان تماس بگیرید.

جهت هر گونه همکاری و پیشنهادات  با مکتبستان تماس گیرید.

شماره تلفن تماس با مکتبستان: ۰۲۱۲۵۹۱۷۲۰۶

 

مشاوره کنکور

یکی از خدمات مکتبستان مشاوره کنکور است. مکتبستان به دانش آموزان کنکوری و چهارم دبیرستان و سوم دبیرستان و … خدمات مشاوره کنکور می دهد. در مکتبستان گروه مشاور کنکور از دانشجویان پزشکی هستند و به شما کمک می کنند مسیری را که خودشان طی کرده اند را شما هم طی کنید. قبولی پزشکی شاید آرزوی خیلی ها باشد و مشاورین مکتبستان در خدمات مشاوره تلفنی کنکور به شما کمک می کنند به این آرزو برسید.

مشاوره کنکور مکتبستان بر مبناى آزمون کنکور سراسری و کنکور تجربی و قبولى شما در یک رشته تاپ و در  یک  دانشگاه  خوب است .

 مکتبستان برای شما یه برنامه از الان تا لحظه کنکور می نویسد که شما دقیقا بدونید کجاى راه و مسیرید و چه اهدافى در پیش دارید:
دقیقا چیا رو باید بخونید؟
چند دور باید بخونید؟
چه تستهایى؟
چه مباحثى مهم تر هستن؟
چه DVD هایى باید ببینید؟
  بهترین منابع برای حال حاضر چیست؟
  و …
جواب تمام این سوالات رو به شما می دهند.

ضمنا براى هرروزتون هم برنامه می ریزند که هر صبح که بیدار میشید بدونید تا آخر شب دقیقا چند صفحه از چه کتابى و چجوری باید بخونید!

️ هر ۴ روز بصورت تلفنى با مشاورین کنکور مکتبستان مشاوره دارید که در این جلسات برنامه آینده رو با هم میریزید و شما رو راهنمایی می کنند و مشکلات شما رو برطرف می کنند.

 هرشب (یا هر چندشب یکبار) از طریق تلگرام پیگیرى میشید.

هر شب براتون نکات درس خوندن و آخرین تغییرات آزمون و.. رو توى یه گروه تلگرام مینویسند.

 هر زمان سوالى داشتید می تونید از مشاورتون مستقیما با تماس یا مسیج بپرسید.

برنامه هر فرد کاملا اختصاصى و شخصى خواهد بود.

درطول این مدت آزمونهاى شما بررسی میشن و توسط دکتر کاویانی دقیقا روند پیشرفتتون ارزیابی میشه.

برای ثبت نام می تونین از طریق کلمه “مشاوره” را به شماره زیر پیامک کنید :
sms : 3000700460

همچنین برای ثبت نام  می توانید از سایت کنکور مکتبستان اقدام کنید.

بعد از ثبت نام ؛ مشاور ویژه شما از مکتبستان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست یک جلسه مشاوره رایگان برای معرفی خدمات مشاوره مکتبستان:

شما می توانید کلمه “مشاوره” را به شماره ۳۰۰۰۷۰۰۴۶۰ پیامک کنید. مشاورین کنکور با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

مشاوره کنکور
مشاوره کنکور

برنامه ریزی کنکور

یکی دیگر از خدمات مکتبستان برنامه ریزی کنکور برای شماست. مشاورین مکتبستان برنامه روزانه کنکور را برای شما به صورت اختصاصی مشخص می کنند تا شما بدانید در هر روز چه مقدار تست کنکور بزنید، چه مقدار مطالعه کنید، از چهمنابع کنکور مطالعه کنید و … . در مکتبستان همه تلاش می کنند تا شما به رویایتان برسید.

برنامه کنکور مکتبستان، برنامه ای جامع است که همه چی توش درنظر گرفته شده ، برنامه ای که دقیق واسه شخص شما ریخته میشه ، به نحوی که خیلی آسون اجراش کنین و روز به روز پیشرفت خودتون رو حس کنین. یه  برنامه منطبق بر ساختار و روحیات و توانایی های شما .

برنامه ریزی کنکور کاملا به صورت شخصی برای شما انجام می شود. برای برنامه ریزی مشاورین مکتبستان با شما صحبت میکنند. همه شرایط شما را بررسی میکنند و سپس یک برنامه درازمدت برای شما تا روز کنکور ترسیم  میکنند.

این برنامه به صورت هفتگی تا روز کنکور در اختیار شما قرار میگیرد. در این برنامه دقیقا مشخص شده است که شما در طول هر روز چه درس هایی رو باید بخونین؟ چقدر باید بخونین؟ از چه منابعی باید بخونین؟ چقد تست باید بزنین؟ و ….

مهمترین ویژگی این برنامه این است که کاملا به صورت اختصاصی برای شما است و منطبق بر ویژگی های شخصی شما می باشد و به راحتی می توانید آن را به اجرا در آورید.

برنامه ریزی کنکور
برنامه ریزی کنکور

افزایش تراز آزمون آزمایشی

تیم مشاورین مکتبستان به شما کمک می کنند تا بهترین آزمون آزمایشی را انتخاب کنید. همچنین به شما کمک می کنند بر حسب اینکه در کدام آزمون آزمایشی اعم از قلم چی ، گزینه دو ، گاج و یا غیره تراز خود را با نکاتی که به شما می گویند خیلی سریع افزایش دهید. اغلب دانش‌آموزان به امید درصد بیش‌تر و تراز بهتر در آزمون‌های بعدی جمعه سر جلسه‌ی آزمون حاضر می‌شوند. برای افزایش تراز روش‌ها و راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که گاهی به دلیل سادگی، به چشم نمی‌آید. مشاورین مکتبستان این نکات را به شما می گویند. همه‌ی دانش‌آموزان برای بالا بردن تراز، ساعت مطالعه را افزایش می‌دهند و در جلسه‌ی آزمون بی‌مهابا و بدون تأمل تست‌ها را جواب می‌دهند و ارزش ساعت‌ها مطالعه را در عرض چند ثانیه از بین می‌برند، مشاورین مکتبستان در جلسات مشاوره تلفنی کنکور به شما کمک می کنند این اتفاقات رخ ندهد.

گزینه دو
گزینه دو

 

سایت کنکور

امروزه آموزش های مجازی تاثیر بسیار زیادی در عدالت آموزشی دارند. سایت کنکور نیز یکی از ضرورت های آموزشی مجازی است و مکتبستان یکی از قدرتمندترین سایت های کنکور را با هدف گسترش عدالت آموزشی تاسیس کرده است. برای ورود به سایت کنکور مکتبستان کافی است در گوگل کلمه مکتبستان را سرچ کنید. کلیه خدمات رایگان کنکوری شامل مشاوره کنکور، برنامه ریزی کنکور، جزوه کنکور و … در سایت مکتبستان موجود است. سایت مکتبستان یکی از و خدمات رایگان آن این روزها خیلی بر سر زبان هاست.

 

انگیزشی کنکور

یکی دیگر از خدمات مکتبستان انتشار مطالب انگیزشی کنکور است. همانطور که می دانید، هر قدر هم که شما منابع عالی ای داشته باشید ولی انگیزه کافی نداشته باشید نمی توانید به موفقیت کنکور برسید. لذا مکتبستان هر روز  مطالب انگیزشی کنکور زیادی را در سایت خود برای شما عزیزان منتشر می کند.

انگیزشی کنکور
انگیزشی کنکور

کنکور ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور با مکتبستان

به سایت کنکور مکتبستان مراجعه کنید. مطالب رایگان مشاوره کنکور را دریافت کنید. جزوه کنکور دانلود کنید. مطالبانگیزشی کنکور را ببینید. تراز آزمون گزینه دو یا قلم چی خود را افزایش دهید. برنامه ریزی کنکور را یاد بگیرید. سالکنکور را با مکتبستان باشید. مکتبستان نوید یک آینده روشن برای شماست. شما نیز به بزرگترین جامعه کنکوری های  شاد بپیوندید.

   


آرام بخش و مسکن , پیشگیری از سرماخوردگی
پیاز گیاهی است دوساله و دارای برگ‌های توخالی و استوانه‌ای شکل که دارای انواع مختلف سفید، بنفش، قرمز یا مخلوطی از قرمز و بنفش است.
توصیه دانشمندان، این است که از خوردن پیاز و سایر گیاهان خانواده سیر غفلت نکنید. پیاز از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک و دارای خواص بی‌شمار است.
پیاز خام دارای ویتامین(ث) فراوان و ویتامین های B، A و املاح معدنی از قبیل گوگرد، آهن، آهک، فسفر، پتاسیم، سدیم، ید، سیلیس، کلسیم، اینولین، صمغ و موم است.

 

پیازهای قرمز و زرد از غنی‌ترین منابع ترکیبات شیمیایی کوورستئین هستند. کوورستئین از مواد ضداکسید کننده و ضدالتهاب و ضمناً  آرام بخش و مسکن است.
این گیاه همچنین حاوی ید است و در درمان گواتر تأثیر دارد. سیلیس موجود در پیاز نیز در نگهداری استخوان‌ها و رگ‌ها ضروری است.

 

این گیاه همچنین نقش مؤثری در سیستم گردش خون دارد؛ به این ترتیب که به پایین آوردن فشار خون کمک می‌کند و به دلیل دارابودن کوورستئین، با رادیکال های آزاد جنگیده و از بالارفتن LDL (کلسترول بد) جلوگیری کرده و در درمان تصلب شرایین بسیار کارآمد است.

 

پیاز در تنظیم قند خون بسیار مفید است و حاوی انسولین گیاهی است، بنابراین مصرف آن به افراد مبتلا به دیابت توصیه می شود. مصرف پیازهای قرمز نسبت به انواع بدون رنگ آن در اولویت قرار دارد.

 

این گیاه به دلیل مدرّ بودن، فواید بی‌شماری برای دستگاه ادراری داراست. این گیاه باعث کاهش اوره خون شده، به دفع سنگ‌های مجاری ادراری کمک می‌کند، در رفع ورم پروستات کارآمد است و از دیگر فواید آن برای سیستم ادراری، رفع احتباس ادرار و درمان التهاب مجاری ادراری است.

 

پیاز برای درمان عفونت مثانه و بیماری های کلیوی نیز توصیه می‌شود.در نسخ قدیمی به نقش پیاز در تسکین دردهای مفصلی اشاره شده است.توصیه کارشناسان به مبتلایان به بیماری آسم این است که در رژیم غذایی خود مرتباً  از پیاز استفاده کنید.

 

پیاز حداقل دارای سه ترکیب شیمیایی ضد التهاب دارویی است که به عامل زیربنایی بیماری آسم یعنی به التهاب حمله می‌کند. این گیاه حاوی آنتی بیوتیک بوده، دارای خاصیت میکروب کشی قوی است و در درمان سرماخوردگی و سایر عفونت‌های میکروبی کارآمد است.
مصرف پیاز خام به کسانی که از مشکلات گوارشی نظیر زخم معده و اثنی عشر رنج می‌برند توصیه نمی‌شود؛ این افراد باید پیاز را به شکل پخته مصرف کنند.

   


درباره وبلاگ


آخرین پستها


نویسندگان


آمار وبلاگ

کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :